Tuesday, April 15, 2008

The continue

Efter att jag och mattias hade disskuterat gårdagens förlust beslöt vi oss för att tröstäta på jensen.

En stek senare och både jag och mattias känner oss genast bättre. Nota samt hemfärd och jag är nu tillbaka i soffan där jag började dagen. Jocke kommer över med sprit resterna och än en gång är det dags att ta till flaskan!

Bara knappa timmen senare lyckas mattias och den svarte jocke på något konstigt vis lura med mig på middag inne vid odenplan, bistrot paname tror jag bestämt att den franska krogen hette.
Sniglar, ost och charktallrik vart det för min del. Några flaskor vin samt eftermaten dricka hos mattes polare livia sitter jag nu i en taxi påväg till svampen för att möta upp min kusin (klockan 01:50), vi ska tydligen på vanilla och dricka järn! Ett par snabba fiskar i baren och kvällen är nu påväg mot sitt slut. Efter att blivit förudmjukad i village kön är det taxi mot kvällens sovplats, vem vet vart det kan ha varit...

No comments: