Tuesday, April 15, 2008

tisdags macka extra allt

Vilken härlig morgon jag har haft(sarkasm din idiot)! Vaknade klockan 06:30 och gjorde mig redo för att åka ut på möte i kista. Måste säga att mötet var väldigt lärorikt men platsen och tiden kunde ha varit bättre. Tror inte att jag under det senaste halvåret behövt gått upp innan klockan 7 och jag hoppas nu att det dröjer minst lika länge igen tills nästa gång...

Nåja, vad händer annars då?

Inte mycket, sitter på lunch nu och ska med största sannolikhet springa bort till Vi och handla en redbull för att försöka komma ur mitt koma liknande stadie. Till och med dagis barnet som satt mitt emot mig på morgon tunnelbanan viskade extremt osmidigt till sin mamma och jag såg väldigt blek ut, va nära på att dra till med försvars talet, någonting i stil med: "Jag hade ju gäst över igår och hade helt och hållet glömt bort morgonmötet innan en kollega till mig påminde runt 01 tiden"

Är som tur är ledig imorn så jag både hinner sova ut och åka på jakt efter den speciella låskolven som behövs till våran dörr. Har ju till och med en rest öl hemma i kylen från helgens patetiska äventyr så kanske lyxar till det lite med en afterwork.

Jag har sagt det en gång men jag säger det igen: Sug röv gott folk, sug röv...

No comments: