Tuesday, April 22, 2008

Tisdagsmacka extra allt

Tjena snygging! Allt bra?

Jo tackar som frågar.

Är nu tillbaka jobbet efter att ha varit hemma sjuk lördag söndag och ledig måndag.

Så vad gjorde jag söndag kväll och igår egentligen?

Efter att ha legat hemma med magbesvär lördag och halva söndagen började symptomen avta så jag beslutade mig för att lämna min trygga (och stört sköna) soffa för att träffa upp olle. Efter mycket daltande om vad som skulle göras denna söndags afton kom vi fram till att vi skulle ut en sväng. Några kapten/cola och vi beger oss nu mot "bög båten" för att sluta upp med några från grand hotell. Väl framme är möts vi av grand hotell folket (kim lasse maria mm) och en hel hord av bögar som liksom oss är party sugna.

Det första som beställs i baren från min sida är 2 öl och 2 4:or fiskar till mig och olle (som tagit mitt inträde+garderob) men nu händer något konstigt:

Olle aka stjärtskogs björnen fäller kommentaren: "Jag gillar inte järn"

Frågorna man måste ställe sig i sånna här lägen är: Vem fan gillar inte järn? Det är ju typ som att inte gilla sås? Det finns ju 1000-tals olika såser så hur fan kan man inte gilla sås?

Efter mycket tjat och grupptryck trycker olle tillslut sin 4a fisk och springer snabbt där efter ut på däcket(?) för att spy överbord. Vilken jävla soppa!

Efter patricia sätter vi kurs mot berns där ännu mer supa står på agendan, och slutligen labbet, där jag och lassa blir nekade eftersom lasse knappt kan stå. Tror bestämmt att jag försökte övertyga vakterna att lasse inte va så full utan handikappad och att det dom gjorde va diskriminerande.


Måndag morgon vaknar jag runt klockan 10 av att min näsa är extremt täppt, varpå jag andats genom munnen hela natten, varpå det bokstavligen blåser runt ökenbollar i min mun. Några kalla vattenglas och sen ligger ju nu på soffan igen. Runt 18 tiden får jag besök av personen som fortfarande är anonym för att som vanligt slöa hos mig, kanske även hitta på annat...

Nu måste jag äta innan min lunch är över, vi hörs helt enkelt lite senare

2 comments:

Anonymous said...

haha... jag spydde faktiskt inte...

Anonymous said...

vaaaa!!!! var vi pa vag in pa labbet?
det hade jag fan ingen aning om