Monday, April 28, 2008

Min lediga måndag

Efter jobbet igår va det direkt hem för powernap. Planen var ju utgång och år är man tvungen att va utvilad.

Efter en snabb 30 minuters vila och jag, matte, samt vita jocke sätter kurs in mot Scandic anglais för middag.

Väl inne vid stureplan möter vi upp niklas och därför rör vi oss till anglais.

Bloody mary, öl och en helt galen burgare är det som beställs in för min del och dom andra gör liknande beställningar.

Som tidigare nämnt va planen en skön söndagsutgång men eftersom niklas va tvungen att träffa sin flickvän, matte skulle köra lång panna dagen efter, och jag samt jocke va sjukt trötta skrotades planen och vi rörde oss hem istället...


Klev upp runt 14 imorse och har sedans dess (bortsett från mat pause) spelat zelda med jocke.

Fick även ett väldigt underligt samtal från en tjej jag träffat nyligen. Någon av oss har helt klart misstolkat våran "relation" och resultatet av det blev att vi med största sannolikhet inte kommer träffas igen. Tråkigt, inte ofta jag träffar någon som är intressant på mer än en punkt, men tror jag överlever ;)

Är min tur att spela zelda nu men vi hörs imorgon!

No comments: