Thursday, April 10, 2008

Helg känslan är här!

Aa, ni läste rätt. Vem fan bryr sig om vår känsla när det finns helg känsla?
Visst, självklart ser jag fram emot sommarn. Ledighet, supande, eventuell utlands resa osv men jag måste säga att vinter/höst/blask skulle nog inte vara så dumt om jag va ledig, hade alla polare hemma, festade ons tor fre lör sön och körde en två veckors i thailand. När man gick i skolan va sommarn andra puckar, efter sommarn klev man alltid upp en nivå och närmade sig sakta sakta studenten. Nu när man inte pluggar längre är det bara en ursäkt att slöa och dricka rosé, det hela är faktiskt en rätt tragisk historia.

Nåja vart var jag?

Just det! Helg känsla. Som tidigare nämt ska killen som i min telefonbok heter "peter black" eventuellt komma upp i helgen. Inom 1-2 timmar kommer peter ha fått beskedet angående ledighet, vilket också ger prognosen för helgen: bra eller röv?

Jag vet att man inte ska sätta alla pengar på ett kort men jag har en känsla av att helgen inte kommer bli lika händelserik utifall visiten är tvungen att ställas in.

Vi får helt enkelt hålla tummarna...

No comments: