Monday, April 7, 2008

måndag måndag måndag

Fyfan, är helt slut... Får be om ursäkt för den dåliga bloggfrekvensen, orkar inte ens svara på smsen jag fått under kvällen men ska rycka upp mig!

Är ledig imorn men måste ändå gå på möte klockan 9. Efter mötet är det direkt hem och sova ett par timmar till så jag kommer ur det här koma liknande stadiet, men jaja nog om det tråkiga!

Nu i helgen kommer förhoppningsvis sveriges kanske skönaste arbetsnarkoman hit från jönköping för att bo hos mig och matte ett par dagar. Namnet på denna man är peter.
Under förra sommaren körde jag och peter ex antal sjuka krogvändor, dessa involverade bland annat att jag pissade på en hummer h2, många självlysande shots, överyttrande av ordet "Hallå!" och några mindre glamorösa utslängningar från f12. Det var minst sagt legendariskt

Hör av mig imorgon innan mötet!

No comments: