Friday, April 11, 2008

"Det va som att hoppa fallskärm, fast utan fallskärm..."

Dåliga nyheter... Svarta arbetsnarkoman peter fick tyvärr inte ledigt pågrund av nått jävla häst läger som hans kollegor skulle på, helgen är ännu inte säkrad!

Som tur är har jag ett par stadiga ess i rockärmen för liknande situationer:
- Alkohol i form av öl och järn (jack eller liknande)
- En ledig mattias som inte förhoppningsvis inte bangar på utgång
- En hel drös med alkolist vänner (speciellt victor)
- Bra högtalare
- Dator fylld från topp till tå med "hus musik"
- En ledig helg till mitt fulla förfogande

helg känslan kommer sakta sakta krypande tillbaka


Veckans låt tips

Buy Now-Bodycrash (original mix)

http://rapidshare.com/files/96849487/01-buy_now-bodycrash__original_mix-euphoric.mp3

länk från http://gobananaz.wordpress.com

Inte direkt ny men ack så bra!


Nu är min lunch slut men uppdaterar igen runt 18 snåret

3 comments:

Unknown said...

Hehe, jag tror fan inte jag har lagt upp den låten men låt gärna länken stå kvar. ;) Är du en av mina trogna besökare? :)

Anonymous said...

Skriv en rad isf! :D

andy said...

Jo läser faktiskt en hel del på bananaz. Har sällan tid att leta ny musik så sidan passar mig perfekt. Vore kul att slänga upp en gäst helg mix där nångång!