Sunday, April 20, 2008

Fredag lördag och halva söndag

Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande dom senaste dagarna, är faktiskt hemma sjuk förtillfället så har inte hänt speciellt mycket.

Hur som helst tänkte jag sumera dagarna nämda i rubriken.

I fredags efter jobbet hade jag bokat in middag hemma hos farsan så tog mig snabbt dit så fort vi stängde.

Efter en redig middag bestående av kyckling, ris samt tillbehör möte jag upp en person, som tillsvidare kommer vara anonym, för film hemma hos mig.

Måste säga att inte hade allt för stora förväntingar på "Control" som vi efter långt funderande beslöt oss för att se men jag vart positivt överraskad. Väldigt bra tolkning av joy division sångaren Ian Curtis men kanske lite för mörk för en fredags kväll.

Sällskapet var dock helt oklanderligt.

Fredag natt/lördag spenderades till större del handikapad hemma (för inte gå in på detaljer). Mår bättre nu men fortfarande inte helt ok.


Gick upp rätt tidigt imorse och har fram tills nu suttit ute och läst rocky på våran ballkong,

Återkommer senare för uppdatering. PEACE!

1 comment:

Anonymous said...

Trötta jävel.
skrivandes stund 1 gross 14:53